Ogłoszenie o wszczęciu postepowania o zamówienie publiczne na zakup i dostawe oleju opałowego

Tomaszów Maz.dn.11.10.2006

Numer sprawy: MBP 37-3/2006

  1. POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Na zakup i dostawę oleju opałowego typ lekki  ok. 32  tys. litrów (wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg ) dla Miejskiej Biblioteki Publicznej
w Tomaszowie Maz. przy ul. Mościckiego 6

Wspólny  Słownik  zamówień CPV -  23122100-9

  1. trybie: zapytanie o cenę (art.69ustawy prawo zamówień publicznych)
     
    podstawę opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowią następujące dokumenty:

- ustawa z 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr. 19 poz. 177) ze zmianami (Dz.U. z 10 maja 2006r.nr 79 poz. 551)

- specyfikacja zamawianych dostaw

- kalkulacja własna określająca wartość zamówienia

- regulaminy i zarządzenia wewnętrzne zamawiającego dotyczące organizowania i prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne oraz działania komisji przetargowej.

                                                                                         SIWZ zatwierdzam do realizacji
                                                                                         w dn.11.10.2006r

                                                                                                   Zamawiający
                                                                                 Dyrektor /-/ mgr Ewa Adamska
 

MBP -37-3 / 2006 Tomaszów Mazowiecki, 2006-10-11 Tomaszów Mazowiecki

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

nazwa zamówienia: zakup i dostawa oleju opałowego typ lekki

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna
w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Mazowiecki Strona WWW. mbptomaszow. pl, E-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Godziny urzędowania 7.30 - 15.30
2) Określenie trybu zamówienia: zapytanie o cenę
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup
i dostawa oleju opałowego do budynku  Miejskiej Biblioteki Publicznej
w Tomaszowie Maz. na sezon opałowy 2006/2007 w ilości ok. 32 tys. litrów

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - 23122100-9

4) Termin wykonania zamówienia: do 31.05.2007r


5) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:------------------------------Nazwa kryterium |Waga| najniższa

cena |100 | -----------------------------------------   

6) miejsce i termin składania ofert: [o] w siedzibie zamawiającego Miejska Biblioteka Publiczna w Tomaszowie Maz. Ulica  Mościckiego 6,  97-200 Tomaszów Maz. Gabinet dyrektora do dnia 2006-23-10 do godz. 10:00
7) miejsce i termin otwarcia ofert: [o] w siedzibie zamawiającego Miejska Biblioteka Publiczna w Tomaszowie Maz. ulica  Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz. Gabinet dyrektora do dnia 2006-23-10 o godz. godzina 10.15.
8) data zamieszczenia ogłoszenia: 2006-10-11

 Nazwa zamawiającego Numer sprawy: MBP-37-3/2006

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa zamówienia publicznego: zakup  i dostawa oleju opałowego typ lekki

I.Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego : Miejska Biblioteka Publiczna
w Tomaszowie Mazowieckim, ul.Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Mazowiecki Strona www.mbptomaszow.pl, E-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Godziny urzędowania 7.30 - 15.30
II. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 69 oraz art. podstawa prawna ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p. zm). Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: [ ] 1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p.zm.) [ ] 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 645),
III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: zakup
i dostawa oleju opałowego do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej
w Tomaszowie Maz. na sezon opałowy 2006/2007 w ilości do 32 tys. litrów (wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6MJ/kg)
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 23122100-9
Wymagania stawiane Wykonawcy: [x] - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. [x] - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. [x] - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia [o] 2007-05-30
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: [x] - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, [x] - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, [x] - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, [x] - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania [x] - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: [x] - niezgodną
z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, [x] - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji [x] - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, [x] - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert [x] - zawierającą omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny [x] - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny [x] - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.  A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału
w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: [x] - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1 [x] - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [x] - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej „zamówieniem', [x] - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [x] - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej „zamówieniem', [x] - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [x] - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2 B [x] -w celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: [x] -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 3 [x] -Zaświadczenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. C Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem 'za zgodność z oryginałem'.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres: adres (firma): Miejska Biblioteka Publiczna w Tomaszowie Maz. ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów maz., tel./fax 724 67-39 lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. [o] Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem lub drogą elektroniczną.
2. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się
z wykonawcami jest: w godz. pomiędzy 8 a 15 - Ewa Adamska 4. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło: [o] do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. [o] Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami 5. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wyko­nawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. 8. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany,
w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz
z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
VIII Termin związania ofertą Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia 2006-11-21
IX. Opis sposobu przygotowania oferty A. Przygotowanie oferty 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3) Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 4) Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwo lub umocowania prawnego. 5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki
i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji. 6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. 7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę. 8) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
X. Miejsce oraz termin składania ofert. 1. Ofertę należy przesłać/złożyć
w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie na adres zamawiającego: [o] w siedzibie zamawiającego Miejska Biblioteka Publiczna w Tomaszowie Maz. ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz. Gabinet dyrektora do dnia 2006-10-23 do godz. 10:00 2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: [o] siedziby zamawiającego Miejska Biblioteka Publiczna w Tomaszowie Maz. ul. Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Maz.

3 Oznakowane oferty następujące: oferta na zakup oleju opałowego

4. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

5. Miejsce otwarcia ofert: [o] w siedzibie zamawiającego Miejska Biblioteka Publiczna
w Tomaszowie Maz. Ulica  Mościckiego 6,  97-200 Tomaszów Maz. Gabinet dyrektora do dnia 2006-23-10 do godz. 10:15
6. Sesja otwarcia ofert Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności
XI. Opis sposobu obliczenia ceny [x] Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT  [x] Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia/oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. [x] Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen, [x] Cena powinna być przedstawiona wg. następującego schematu: Cena zakupu u producenta (w dniu przetargu) + marża  x VAT = cena brutto,
XII. Kryteria oceny oferty Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania
i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1 oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2
z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, 1.3 złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, 1.4 oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, 1.5wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. Kryterium oceny ofert - wybór dokonany zostanie na podstawie kryterium najniższej ceny: najniższa cena - 100% 1.6 Oferta przedstawiająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.1.7 Wynik- oferta,  przedstawiająca najniższą cenę zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia 1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych
w ofercie. 2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium ceny. 4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie: [x] zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń, [x] zamieszczone na stronach internetowych zamawiającego, 5. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze. 6. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
XIV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy. Cena oleju opałowego nie będzie odbiegać od cen w stacjach sąsiednich. Zamówienia dokonywane będą telefonicznie, a dostawa winna nastąpić w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia
XVI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy
w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 1. ¦rodki ochrony prawnej: [x] protest przysługują wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy. 2. Protest Umotywowany protest wskazujący na oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu (okoliczności faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia,
w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
XVII. Opis części zamówienia [o] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Określenie części zamówienia: części zamówienia
XVIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym. [o] Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń
w walutach obcych,
XIX. Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: [o] Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
XX. Postanowienia końcowe [x] Zasady udostępniania dokumentów 1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. 2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad: [x] zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku [x] zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów [x] zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty [x] zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie, cena za 1 stronę 1zł [x] udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.
XXVIII. Załączniki. Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:
1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 2. Oświadczenie -  Załącznik Nr 2
3. Wykaz wykonanych dostaw - Załącznik nr3  4. Wzór umowy- Załącznik Nr 4

Tomaszow Mazowiecki, 2006                     Podpis osoby uprawnionej

Załącznik Nr. 1 FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa: ................................................ Siedziba: ................................................ Adres poczty elektronicznej: ................................................ Strona internetowa: ................................................ Numer telefonu: 0 (**) ...................................... Numer faksu: 0 (**) ...................................... Numer REGON: ................................................ Numer NIP: ................................................
Dane dotyczące zamawiającego Miejska Biblioteka Publiczna w Tomaszowie Mazowieckim , ul.Mościckiego 6, 97-200 Tomaszów Mazowiecki Zobowiązania wykonawcy Nawiązując do ogłoszenia
o zamówieniu publicznym: zakup i dostawa oleju opałowego w ilości do32 tys. litrów Nr sprawy: MBP37-3/2006, oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie
z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę: cena ofertowa brutto: cena zakupu u producenta (w dniu przetargu) + marża x VAT = cena brutto Przy wykonywaniu zamówienia stosować będziemy marżę
w wysokości ......% w stosunku do ceny producenta. Oświadczam, że : [x] Wykonam zamówienie publiczne w terminie do dnia 30.05.2007 r. [x] Termin płatności: 14 dni od dnia otrzymania faktury Podpis osoby uprawnionej

Załącznik Nr 2 O¦WIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE Przedmiot zamówienia: zakup oleju opałowego

Data:.........................................................................................
...................... Nazwa

wykonawcy........................................................................................ Adres

wykonawcy.....................................................................................
..... Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie: 1. Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi, 2. Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą. ______________________ ________________________________ Imiona i nazwiska osób uprawnionych

Załącznik Nr. 3 Nazwa wykonawcy

................................................................................................. Adres wykonawcy ..............................................................................................


... Miejscowość ................................................ Data ..................... WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT DOSTAW Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wymagany w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Lp. Odbiorca * Wartość. * Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy/usługi zostały wykonane należycie (np.: referencje lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające ww. warunek).

______________________________ _____________________________ Imiona i nazwiska osób uprawnionych Czytelne podpisy osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy do reprezentowania wykonawcy

                   Podpisy osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy

ZAŁˇCZNIK NR 4 PROJEKT UMOWY

Umowa Nr......... Zawarta w dniu ............... 2006r. w Tomaszowie Mazowieckim pomiędzy Miejską Biblioteka Publiczną, 97-200 Tomaszow Maz. ul. Mościckiego 6, reprezentowaną przez: 1. Panią Ewę Adamską- dyrektora MBP  zwanym dalej „Zamawiającym" a Firmą

....................................................... z siedzibą w

................................. reprezentowaną przez: 1.

...................................... 2. ...................................... zwanym dalej „Dostawcą", o następującej treści:

§1 Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dowozu na rzecz Zamawiającego oleju opałowego w ilości około 32 tys. litrów w okresie do 30.05.2007 r. od dnia zawarcia umowy do budynku  Miejskiej Biblioteki Publicznej w Tomaszowie Mazowieckim.
§2
 1. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy o jakości i parametrach zgodnych
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Cena dostarczonego oleju opałowego wraz z transportem do Zamawiającego będzie liczona w ten sposób, iż Dostawca każdorazowo doliczy wysokość zaproponowanej w dniu przetargu marży do ceny zakupu  jaką uzyska u producenta w dniu dostawy do Zamawiającego + podatek VAT.
3. Cena do zapłaty będzie ceną brutto wg. następującego schematu: Cena zakupu u producenta + marża x VAT = cena brutto
§3
1. Olej opałowy zamawiany będzie telefonicznie lub na piśmie co najmniej 48 godzin przed dniem dostawy.
2. Dostawa musi nastąpić nie później jak 48 godzin od chwili zamówienia w godzinach pracy Miejskiej Biblioteki Publicznej, tj. od 7³º do 15³º.
3. Zamawiający każdorazowo zobowiązany jest potwierdzić odbiór paliwa własnoręcznym, czytelnym podpisem z pieczęcią Biblioteki.
§4 1. Dostawca do każdej dostawy oleju opałowego przedstawi atesty jakościowe bądź wymagane prawem certyfikaty.
2. Dostawca ponosi odpowiedzialność za szkody bądź straty spowodowane dostarczeniem oleju opałowego  nie odpowiadającego normom określonym obowiązującymi przepisami prawa.
§5 Faktury za dostarczony olej opałowy płatne będą
w terminie 14-tu dni od dnia dostawy.
§6 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. §7 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający :                                                                                             Dostawca: